Νέα - Εκδηλώσεις

 

Κάθε χρόνο τα παιδιά της σχολής έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σεμινάρια χορού από καταξιομένους καθηγητές του εξωτερικού καθώς και να πάρουν μέρος στον Εθνικό διαγωνισμό χωρού "Τερψιχόρης Έργα"

 

  • ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018
  • ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018
  • ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019
  • ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019
  • ΜΑΡΤΙΟΣ 2019
 

ΠΡΩΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΤΕΛΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟ 2018 ΜΕ ΤΗΝ CAROLE ARBO ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ

 

Η Carole Arbo εισήλθε στη Σχολή Χορού της Όπερας του Παρισιού το 1973 και προσχώρησε στο Μπαλέτο της Όπερας του Παρισιού το 1979. Έγινε quadrille το 1980, coryphée το 1984, sujet το 1985, πρώτη χορευτρια το 1989 , και ονομάστηκε αστέρι στις 22 Ιουλίου 1993 μετά την παράσταση της ως Μύρθα στο εργο Giselle. Κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας της με το Θέατρο Μπαλέτου της Όπερας, έπαιξε σε πολλά ηγετικά στελέχη στο ρεπερτόριο και συμμετείχε σε πολυάριθμες διεθνείς δημιουργίες. Έφυγε από τη σκηνή το 2001 μετά από μια παράσταση στην Όπερα Garnier με τον Jerome Robbins και τον Manuel Legris. Στη συνέχεια έγινε καθηγητής κλασσικού χορού στη σχολή χορού της Όπερας των Παρισίων.

 

 

ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ

1990 : Carmen de Roland Petit - Carmen

1991 : Le Train bleu de Bronislava Nijinska - Perlouse

1992 : La Sylphide de Pierre Lacotte - Effie

1992 : Retours de scène d'Odile Duboc, création mondiale

1993 : Giselle de Mats Ek - Bathilde/Myrtha

1993 : Giselle d'Adolphe Adam - Myrtha

1994 : Rythmes de valse de Roland Petit, création mondiale

1995 : Le Lac des cygnes de Rudolf Noureev - Odette/Odile

1995 : Sinfonietta de Jiri Kylian

1995 : Les Variations d'Ulysse de Jean-Claude Gallotta, création mondiale

1996 : La Bayadère de Noureev - Nikiya et Gamzatti

1996 : Annonciation d'Angelin Preljocaj - L'ange Gabriel

1998 : Rhapsody in Blue dOdile Duboc, création mondiale

1999 : Woundwork I de William Forsythe, création mondiale

1999 : Le Lac des cygnes version de Rudolf Noureev - Odette/Odile

1999 : La Sylphide de Pierre Lacotte - la Sylphide

2000 : Le Rire de la Lyre de José Montalvo, création mondiale

2000 : Capriccio de George Balanchine

2000 : Carmen de Roland Petit

2000 : Cendrillon version de Rudolf Noureev - Cendrillon

2001 : Raymonda version de Rudolf Noureev

 

Πατήστε ΕΔΩ για περισσότερες φωτογραφίες

Σεμινάριο σύγχρονου χορού με την Loukiani Papadaki

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ ΜΕ ΤΗΝ Loukiani Papadaki Δευτέρα 12 Νοεμβρίου

 

Πατήστε ΕΔΩ για περισσότερες πληροφορίες

 

Σεμινάριο σύγχρονου χορού με το Νίκο Καλογεράκι

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΎΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΎ ΜΕ ΤΟ ΝΙΚΟ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ 8-9 Δεκεμβρίου 2018

 

Πατήστε ΕΔΩ για περισσότερες πληροφορίες

Gustavo oliveira contempory dance advanced level

 

Gustavo Oliveira was born in 1982 in Brazil. He began his education in 1985 at Darue Malungo in Recife (BRA), studying capoeira, music, african-brazilian dance and traditional brazilian dance. From 1996 until 2000 Gustavo joined the Grupo Experimental de Danza do Recife under the direction of Monica Lima, focusing on classical ballet and contemporary dance. His professional career began in 2001, when he joined the CPBC (Companhia Portuguesa De Bailado Contemporâneo) as a dancer and later on as a teacher and choreographer himself, under the direction of Vasco Wellenkamp. He danced in numerous of Wellenkamp's and guest choreographer's productions such as: “Sete sonhos de Passaros”, “Amaramalia”, “Requiem”, “Euridicie e o Instante”; Gagik Ismailian – “Fragmented Bodies”; Patrick Delcroix – “Cherché, Trouvé, Perdu”, “Last Time Touch”; Clara Andermatt – “O Toque”; Pedro Goucha Gomes – “Zulia”; Henry Oguike – “Finale”. During his carreer he was also fortunate to work and collaborate with following choreographers: Rui Lopes Graça, Benvido Fonseca, Barbara Griggi, Patricia Henriques, Niels Chriestie, Rita Judas, Susana Lima, Denise Namura, Claudia Novoa, Rita Reis. After the closing of the CPBC in 2016 Gustavo focused on travelling throughout Europe and abroad, giving masterclasses, choreographing and being a guest dancer: Italy (Concorso Internazionale Gran Premio della Danza in Catania); Portugal (Companhia de Danca de Matosinhos – „Tripalium“, National Conservatory of Dance, Superior School of Dance, “So You Think You Can Dance”); France (Mansle Danse Ecole); Holland (Codarts); Zurich (Tanzwerk101, Zurich Tanztheater Schule); United Kingdom; Angola; Brazil; Austria; Sweden; Company Chameleon (UK; “Beauty of the Beast”, “Of Man and Beast”), Opus Ballet Firenze. Especially his choreographic work with the company Opus Ballet has proven to be an international success, including the most recent of premiers in December of 2017, in Napoli, “Serata Europea” (choreographies presented: “Where's myself”, “Ultimi Tacti” and “Gli Amanti”). He was placed 19th by Dance Europe on the list of the “Top One Hundred Dancers Season 2010/2011” and most recently was awarded the prize of „best interpreter of Contemporary Dance of the year 2017“ by the National Dance Academy in Rome.

 

Πατήστε ΕΔΩ για περισσότερες πληροφορίες

Σεμιναριο συγχρονου χορου απο δευτερα 18/02

 

Συγχρονο, Αυτοσχεδιασμος & Χορογραφια. Βασικα στοιχεια που χρησιμοποιω για να δημιουργησω τη φορμα στο μαθημα του συγχρονου χορου. Στα χρονια χορου, χορογραφιας και διδασκαλιας,συνειδητοποιησα οτι, ενας ανθρωπος οταν δημιουργει σωματικα μια φορμα, μια κινηση, χρησιμποποιωντας το λεξιλογιο του χορου, για να επιτυχει το στοχο του,ειναι σημαντικο να παραγει ενα συστημα επικοινωνιακων σηματων μεταξυ εγκεφαλου και σωματος. Ο ανθρωπος πρεπει να ειναι σε συνεχης κινηση, ετσι ωστε ο οργανισμος να παραμενει ζωντανος και δραστηριος, να γινεται ενεργοποιηση των οργανων, των ακρων και αλλων λειτουργιων σε καθημερινη βαση. Η εκφραση του σωματος να εχει φυσικη και ανατομικη προσεγγιση. Η εστιαση μου εχει ως μονοπατι την ολοκληροτικη κινηση του σωματος, δημιουργοντας ασκησεις οπου μπορουν να δραστηριοποιησουν καθε μερος του σωματος, να ενεργοποιησουν σε βαθος την παραμικρη λεπτομερεια απο την πρωτη επαφη του πελματος με το εδαφος εως και την ακρη του κρανιου, να βιωσουν τη ζεστασια απο τη ροη της κινησης οπου δημιουργειτε στο κεντρο και να βελτιωσουν την κυκλοφορια του αιματος, οπου διασπειρει τη ζωη μεσα στο σωμα. Κατα τη διαρκεια εκτελεσης του σεμιναριου, θελουμε να προκαλεσουμε την ικανοτητα μας, να συνδεσουμε Νου και Σωμα, στοχευοντας να γινει ο εαυτος μας καλυτερος κινησιολογικα και παρουσιαστικα πανω στη σκηνη, με ενα υγιες χαρουμενο πνευμα και με κινητηριο την εμπιστοσυνη στον εαυτο μας, να νιωσουμε καλα, ψυχολογικα, σωματικα και ανατομικα. Για να επιτυχουμε κατι στο τομεα αυτο, θα πρεπει να γινει βημα προς βημα με συνδυασμους ασκησεων. Κινησιολογικα θα χρησιμοποιησουμε διαφορες τεχνικες στο χωρο, με συνδυασμους ελευθερης εκφρασης, floor work και partnering, αναλυτικα σε βαθος και με γνωση, προκειμενου να βελτιωσουν το σωμα τους με εμπιστοσυνη και αυτοπεποιθηση. Επιπλεον αναπτυξη ικανοτητων. -Πολυ σημαντικο στοιχειο πριν απο την εναρξη μιας κινησης, ειναι το ποσο ευελικτοι ειμαστε εγεκαφαλικα. Ανοιγουμε τις αισθησεις μας και ειμαι βεβαιος οτι ο καθενας απο εμας, θα δημιουργησει εναν κοσμο μεσα στη πραγματικοτητα, οπου εντελει, θα υλοποιηθει μεσα στο χωρο απο το δικο μας σωμα και μυαλο. -Παρατηρουμε τον χωρο σε λεπτομερεια, μετακινομαστε μεσα σε αυτον φυσικα και διαμορφωνομαστε, με τη δικη μας οντοτητα, κινησιολογικα. -Προσεγγιουμε τον χωρο της τεχνης χορου, με μονοπατι τη γνωση και την τεχνικη, προκειμενου να αφεθουμε ελευθερα, και να αποφυγουμε καθε ενδεχομενο τραυματισμου. -Μια εικονικη πραγματικοτητα, για να γινει πραγματικοτητα, πρεπει να χρησιμοποιησουμε ολες τις δυνατοτητες οπου το σωμα μπορει να προσφερει στο χωρο φυσικα και ετσι θα γευτουμε την αισθηση μιας φαντασιωσης μας. -Εξερευνουμε τον θετικο και αρνητικο χωρο γυρω απο το σωμα μας. Στην πορεια της εξερευνησης και μαθησης, θα υπαρχει παντα ενα νεο μονοπατι για να περπατησουμε και με αποτελεσμα να αντιμετωπισουμε μια νεα εμπειρια. -Ακουμε τη μικρη φωνη μας, κανουμ ενα μικρο διαλογο, επικοινωνουμε μεταξυ Νου και Σωματος, αισθανομαστε το χρονο και το χωρο εσωτερικα και εξωτερικα και χωρις ιχνος φοβου αφεινομαστε ελευθεροι.

 

Πατήστε ΕΔΩ για περισσότερες πληροφορίες

Σεμινάριο Φλαμένκο με την Carmen Iglesias

 

Carmen was born in Madrid in 1974. She started studying dance at 6. She had a very complete training in Flamenco, Spanish Dance and Folklore. In 1994, she passed her degree in Spanish Dance and Flamenco at the Madrid Dance Conservatory. In 1998 she passed her degree at the Complutense University in Madrid. Later on, she pursued Flamenco studies in the very renowned Madrid school “Amor de Dios”, where she was trained by the most eminent dancers of the time. She simultaneously amplified her training with Classical and Contemporary Dance studies. Throughout her career, Carmen was a part of the most prestigious Spanish companies such as Joaquin Cortès, Rafel Amargo, Maria Pagés, Rafael Aguilar, José Greco II or La Tati. She has been in the “Flamencos en Route” company for 8 years in a row. She toured on all continents and danced in big theatres like the Moscow Bolshoi, Opera Theatres like Dresden, Frankfurt, Hannover, Hambourg, Cairo, Guangzhou, the China National Center Performing Arts in Pekin, the Tokyo Metropolitan Theater, the Gran Teatre del Liceu in Barcelona, the Town Hall and the City Center in New York, the Théâtre Châtelet in Paris or the Jackie Gleason in Miami. Carmen could also develop all the different sides of her talent as a dancer in shows like “Carmen” and “Bolero” by Rafael Aguilar, “D’amour et de haine” by Joaquín Cortés, “Poète à New York” and “Temps mort” by Rafael Amargo, “Le Rubis” and “Pas à pas” by Flamencos en route. She got herself noticed as a prima donna for her role as Adele in “La Maison de Bernarda Alba” with the Tati company and her role as Candela in “L’amour sorcier”, in a dancing couple with Rafael Amargo.

 

Πατήστε ΕΔΩ για περισσότερες πληροφορίες